利用規約

* English follows Japanese.

配送について

商品はいつ届きますか?

通常、ご注文から発送まで3~7日かかります。発送にかかる日数はお住まいの地域によって異なりますが、おおよそ以下の通りです。

  • アメリカ:3-4営業日
  • ヨーロッパ:6~8営業日
  • オーストラリア:2~14営業日
  • 日本 日本: 4-8 営業日
  • その他の海外地域: 10-20営業日

注文はどこから発送されますか?

世界中に施設を持つオンデマンド・オーダー・フルフィルメント会社と提携しています!

関税はかかりますか?

海外からのご注文の場合、追加の関税と税金がかかる場合があります。この手数料は当社の管理下にはなく、お住まいの地域の税関によって決定されます。税関の方針は国によって異なるため、購入した商品に関税や税金が適用されるかどうかは、お住まいの地域の税関に直接お問い合わせください。

商品はもう届いているはずですが、まだ手元にありません。どうすればよいですか?

ご連絡をいただく前に、以下のことを行ってください:

  • 発送完了メールにお届け先住所のお間違いがないか確認してください。
  • 配送業者に荷物の状況をご確認ください。
  • 配送業者が荷物を置いていった(置き配)可能性がありますので、玄関先や宅配ボックス等をご確認ください。

配送先住所が正しく、荷物が配送業者や玄関先や宅配ボックス等にない場合は、support@heavensentertainment.com までご注文番号を添えてお問い合わせください。

配送先住所に誤りがあった場合、再発送を承りますが、送料はお客様のご負担となります。

ご注文について

商品はどのように作られるのですか?

オンデマンドのプリントサービスと提携しています。世界中に拠点があるため、お客様のお住まいの近くから印刷・発送をして発送されます。

商品の配送状況はどのように追跡できますか?

商品が発送されると、Eメールで追跡番号が届きます。追跡や発送に関するご質問は、support@heavensentertainment.com までご連絡ください。

間違った/破損した商品が届きました。

ご注文いただいた商品が破損していた場合は、大変申し訳ございません。商品の到着から2週間以内に、商品の写真、ご注文番号、その他ご注文に関する詳細を support@heavensentertainment.com までメールにてご連絡ください。メールをいただき次第、解決に向けてご連絡いたします。

返品について

返品について教えてください。

返品・交換は基本的に承っておりませんが、ご注文に何か問題がございましたら、support@heavensentertainment.com までご連絡ください。

返金はできますか?

返金は、誤った商品が届いた場合、または商品が破損していた場合にのみ行っております。これらのいずれかに該当する場合は、誤った商品、もしくは破損した商品の写真を添えて support@heavensentertainment.com までご連絡ください。

発送済みの商品を異なるサイズや色のものに交換することはできますか?

現在のところ、交換は行っておりません。もしどのサイズが合うかわからない場合は、サイズ表をご覧ください。当店に掲載されているすべての商品について、商品説明欄にサイズ表があります。まれにですが、ご注文いただいた商品のラベルが間違っていた可能性があります。その場合は、商品到着後1週間以内に support@heavensentertainment.com までお知らせください。その際、ご注文番号と誤ったラベルが貼られた商品の写真を添付してください。新しい商品を再送させていただくか、返金をいたします。

Delivery

When will I get my order?

Usually, it takes 3–7 days to fulfill an order, after which it’s shipped out. The shipping time depends on your location, but can be estimated as follows:

  • USA: 3–4 business days
  • Europe: 6–8 business days
  • Australia: 2–14 business days
  • Japan: 4–8 business days
  • International: 10–20 business days

Where will my order ship from?

We work with an on-demand order fulfillment company with facilities worldwide!

Will I be charged customs for my order?

An additional customs and tax fee can occur on international orders. This fee is not in our control and is assessed by your local customs office. Customs policies vary widely for every country so please check with your local customs office directly to see if they apply duties and taxes to your purchases.

My order should be here by now, but I still don’t have it. What should I do?

Before getting in touch with us, please help us out by doing the following:

  • Check your shipping confirmation email for any mistakes in the delivery address
  • Ask your local post office if they have your package
  • Stop by your neighbors in case the courier left the package with them

If the shipping address was correct, and the package wasn’t left at the post office or at your neighbor’s, get in touch with us at support@heavensentertainment.com with your order number.

If you did find a mistake in your delivery address, we can send you a replacement order, but shipping will be at your own cost.

Orders

How are your products made?

We work with a print-on-demand drop shipper. They have locations worldwide, so depending on where you are, your orders are printed and shipped from the facility that can do it most efficiently!

How do I track my order?

You’ll receive a tracking link via email when your order ships out. If you have any questions about your tracking or shipment, drop us a line at support@heavensentertainment.com.

I received a wrong/damaged product, what should I do?

We’re so sorry if the product you ordered arrived damaged. To help us resolve this for you quickly, please email us at support@heavensentertainment.com within a weeks’ time with photos of the damaged product, your order number, and any other details you may have about your order. We’ll get back to you with a resolution as soon as possible!

Returns

What’s your return policy?

We don’t offer returns and exchanges, but if there’s something wrong with your order, please let us know by contacting us at support@heavensentertainment.com!

Do you offer refunds?

Refunds are only offered to customers that receive the wrong items or damaged items. If any of these apply, please contact us at support@heavensentertainment.com with photos of wrong/damaged items and we’ll sort that out for you.

Can I exchange an item for a different size/color?

At this time, we don’t offer exchanges. If you’re unsure which size would fit better, check out our sizing charts—we have one for every item listed on our store, in the product description section. Though rare, it’s possible that an item you ordered was mislabelled. If that’s the case, please let us know at support@heavensentertainment.com within a week after receiving your order. Include your order number and photos of the mislabeled item, and we’ll send you a new one, or issue a refund!